Ny hobby? =)

Hajj! på er :P
haha jag tror jag har en ny hobby istället för att göra mina beauty pageant dockor så har jag bestämt att börja göra rosetter ;) haha ni måste tycka jag är helt sjuk! Ni kanske såg bilderna jag la ut igår och jag blev bara så inspererad av alla små detaljer och färger på rosetterna att jag kollade hur man gör på youtube så jag förstår i princip hur man gör =) Testade göra en väldigt enkel i dag den blev skit ful, ger den till Tilde eller isolde ;P
Om några månader(eller år? xD) om mina rosetter ser bra ut så tänkte jag börja sälja till er via bloggen, Men tror nog inte det blir av men ni får se, det beror på
Men ska göra massa röda rosetter till jul sen och sätta upp gröntgranris vid trappräcket och sedan sätta rödarosetter på! 
(ni ba ehh vafan?) 
 haha men ska läsa nu vi sees! 

hahaha förra veckan när vi träffade våran gamla NO lärare som är CRAZY ;) 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0