Shopping.. Skola -.-

heej igår så glömmde jag att blogga! jag tänkte på de 100 gånger men de blev aldrig så :P igår så va jag ute i sickla och shoppade :) eller jag shoppade inte jag mini shoppade XD jag sköpte bara2 saker en rosa bh och en natt sak sån här man har för ögona! eftersom jag är bäst på att inbilda mig saker i mörkret :P aja men idag ska jag till skolan vi har prov idag :/ hoppas det går bra för mig håll tummarna! efter skolan så ska jag till mina kusiner och fixa en fäst till min mini kusin! de känns som att mycket är mini i det här inlägget XD aja men vi ses sen puss puss!
Ps.. jag glömmde säga för längesen att jag hade köpt 2 hår/pann band :) en i svart (den jag har på bilden och en i orange :P aja vi ses <3 puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0