ska sova nu! =)

Hejjsan på er!! ska sova snart ska baraavsluta inlägget ,sen läsa lite och sen äntligen SOVA!
Längtar till jullovet! Då är det snart jul! haha jag vill pynta pepparkaks hus! vet exakt hur det ska göras iår ;)
och sen så är det ju nyår! har ni tänkt på hur snabbt 2011 har gått eller?! :O det här går ärligtalat för snabbt känns som att livet snabbtspolas? även fast man vill ha jullov, gå ut skolan, resa runt och sånt NU, så blir man typ irriterad när man sen märker hur snabbt det gått och saknar vissa tider(som man då hatade typ? :P)
haha aja lite förvirrande prat

här är iaf lite bilder från min make up store kurs från i lördags


concealer

periskofärgat läppstift

ett doft kort som man kan sätta i typ bilen, garderoben eller så, mitt är i
min garderob och det luktar nu lime och citron! =)

foundation(stavde jag nu rätt?) som egentligen kostade 400 men om jag
valde en make up store tidning för 35 fick jag den för 100 :P 

denna skit coola tidning som man fick med 3D glasögon som gör att man kan kolla
på visa bilder i tidningen med 3D :D och det var massa sminktips i och
make up store kuponger! ;)


lägger inte ut på hela ansiktet jag såg lite tokig ut när jag blunade ;)
(så här blev det iaf eller aa det var snyggare direkt efter sminkningen :P) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0