Trött som bajs :P

heej, sitte i rummet och killar på family gay :P idag har de varit en seg dag jag var as trött imorse och typ alla är sjuka! på fredag så ska vi simma med klassen så jag måste hitta min bikini! eftersom min bikini som jah hade i turkiet har gått sönder :P det som är så jobbit är att på fredag ska vi simma och sen så efter skolan så ska jag träffa pappa och gå ut och äta med min bror, hans tjej och pappa och då pallar jag inte gå med blött hår! aja på lördag kanske jag ska fixa om mitt löshår :) hoppas eftersom mitt hår sticker ut fett mycket.
aja vi ses ska dra nu kram <3
hade tråkigt efter jag hade duschat..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla VACKER så jag DÖR :)PUSS

2011-11-29 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0