Twilight Night! ♥♥

Vi checkat twilght och jag(fv) har kollat twilight för första gången(mobba mig inte!!) Men ska jag vara ärlig så är jag lite besviken alla säger att twilight är så bra så NU gav jag twilight en chans men alltså tjejer gillar bara den för att det är två snygga killar att dregla över, så det händer ju inte särkilt mycket under filmen har ni tänkt på att hela filmen går ut på att Bella ska välja mellan två killar och blabla!
Annars tycker jag den var helt okej inte jätte bra! men inte heller jätte dålig
Nu förstår jag varför alla killar avskyr twilight och det är för att dom inte har någon snygging att dregla över....förutom bella men aa vi kan inte kalla henne snygg =)
Nu ska vi kolla på eclipse(eller vad den heter) vi kollar på dom för att se jacob ta av sig tröjan hahaha
vi seees imorn
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0