yeeey!

Alltså jag suger på att blogga!! :P Men har bara inte hunnit, i lördags var jag iaf hos Aisha jag var inte på dansa som en idiot humör, var ganska trött hade ont! osv osv!!! Men det var iaf ändå kul jag praaatade istället
Sen gick jag hem som Queen skrev eftersom jag inte klarar av när man sitter uppe hela natten eller ligger och sover trångt brevid en person och får dåligt med sömn det påverkar mig resten av veckan plus att jag har träning på söndag kvällen i typ två och en halv timme
aa men idag iaf på träningen så vann jag och två tjejer rosetterna som vi fick ha under träningen =)  Jag fick ha den svarta vann den här gången för att jag hade typ snyggast topp stretch och bäst balans :D
men vi byggde iaf också med händerna idag yeey!  och lite annat

Ska typ duscha nu vi ses!!! (slänger kanske in ett par bilder på min scorp,scale,arrow,heelstretch och kanske min nuvarande spike/bow i veckan :P)
visar bilder imorn på dom grejer jag valde från make up store kursen i lördags

varning för dålig webkvalite!!! och konstiga bilder ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0