1 oktober = solig sommar dag? xD

Hej! är hemma nu från att ha passat små pojkarna! gick bra trodde jag skulle vara skit trött på morgonen(gick upp 8) 
men nä var ganska pigg! Men efter att vi ätit lunch gick vi till min park där jag bor och så kom tilde och isolde och "hjälpte" till.
Och så tog vi ut en av kaninerna i parken :)
riktigt skön 1 oktober dag! man kan ju ha kortärmat och sånt! får lite sommarkänsla
så jag har varit ute hela dagen!

Men nu är jag as trött har ju passat två barn en hel dag!
Det tar på ens engergi! Men dom är ändå snälla men lite busiga såklart!

Nu har jag lust att kolla på narnia? xD det var så längesen! 


är det bara jag som blir sugen av att kolla på filmen? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0