Äntligen!

Hejsaan! ;) Nu har jag äntligen hittat en väska att ha i skolan! Tog bra lång tid men till slut beslöt jag mig!
Den är mörkbrun med ett par detaljer, mörka färger ska man ha på vintern tycker jag ;)
Sen fick jag också en skit söt mössa den är vit och och har en vitrosett på sidan =)
Visar bilder sen imorn kanske!?
På måndag ska jag på svensson svensson premiär, ni förstår min farfar råkar vara huvudrollen i serien, så vi har blivit bjudna till det, så vi ska gå på röda mattan med skådespelare, och fotograferna och folk står vid sidorna! xD Låter kanske kul, fast jag är inte så taggad
men vi seees ska checka film typ?


ni får en sur bild av mig!
min lillesyrra har fått en iphone(3gs) av sin farmor
och jag måste vänta tills jag får min iphone 4! -.-
fuck my xperia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0