Galerian ! ;)

heej idag så va jag i galerian med fanny och amira :) vi shoppade lite :P jag köpte lite grejor som jag kommer ha nytta av! altså jag får panik jag har inga kläder känns som jag andvänder samma kläder 24/7 måste köpa ett par tiger jeans! aja men idag köpte jag en blus, 2 hår grejor :P , ett leppglans , ett par örhängen och sen så fick jag en ring på köpet eftersom jag köpte över 300kr :P
här kommer lite bilder :)
aa de va de jag köpte de här är allt jag vill ha
ett par uggs och ett par snygga och varma skor i huvudtaget :P en fjällis, ett par tiger jeans, ett par cheep monday , leppglans eftersom jag har blivit beroende av de! och sen en fin mössa :P juste och 5 fina och söta tröjor :P
aa de är de jag vill ha :P
juste idag så gick jag in i body shop och då solde dom en body shop kalender och den kostde bara 1200 och bara och bara men endå och då sa jag till momor att jag ville ha en son och hon sa att jag kanske skulle få en ! FAN VA JAG ÄLSKAR HENNE!!!♥♥ aja ses senare tror jag puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0