Känner för bilder <3

heej sitter i rummet hos mormor och kollar på tv och sitter vid datorn :) idag har jag varit i stan med katja,ronja, natta och fanny :)
fanny drog ganska tidigt ... men vi andra va kvar.. ni hade skit tråkigt så vi åkte typ till norrtull och sen så va vårat mål att hitta tbx till slussen :P vi kara de fast vi kom inte till slussen vi kom bara till högtoget :D asså de va as kul vi flummade sönder hela vägen när vi gick och gjorde om låten last friday nigt till massa saker som vi sag.. XD
så de blev apoteeekeet sooosteeemboolageeet XD fast med en melodi XD hahahhahahaha de va as kul :P allt i mitt huvud snurrade och jag garvade så mycke så jag behövde gå på toa XD ( jag trodde jag skulle kissa på mig ett tag XD ) hahahha men aja de låter aldrig lika kul som de är ;)
sen så va de en annan sak som va as kulig jag och ronja tänkte oss att vi skulle slå någon fett hårt och sen ba ne jag bara skoja XD hahahaha CP vi är !!!!
aja som sagt ska lägga ut lite bilder kram <3
fin bild visst <3 ( min systers katt )
jag och albert !! vi är lika smarta ( han va ju aldrig smart in real life XD )
min lilla ängel räddar mig i nöden ( min syster dotter <3 )
kolla mitt hår <3 ( min systers katt <3 )
om ord kunde beskriva hur mycket jag älskar henne <3 ( min systerdotter)
längtar tbx till london <3 !!! ( kolla peparkakan vid fötterna XD <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0