Shoppat men fortfarande inte nöjd XD

heej, sitter i rummet och ska snart kolla på tv :) pallar inte sitta på darton :P  idag har jag shoppat ihjäl mig XD nee men jag har shoppat med amira :) vi hade as kul typ flummade igenom forum ;) jag shoppade en rosa tröja,ett par shorts,strumpbyxor , leppglans och typ en bh eller vad man ska säga XD :P
efter vi hade shoppat så drog vi hem till mig och flumma :P och så aa sen gjorde vi inget mer känndes mycket mer hahaha XD juste idag så snackade jag med mamma och då frågade jag henne om hon kunde snacka med tjejen som fixar lös hår och honsa jaa!! galet bra!! XD hon sa att de kanske blir klart i veckan då !! fett nice! och då är jag klar tills aisans fest! JIPPI! aja nu ska jag kolla på tv så vi ses kramiiisaar!
67vSq4 on Make A Gif, Animated Gifs
ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0