Vill seriöst ha en hund!

heej är lite lessen vill ha en hund.. känner mig fett ensam och orkar inte snart med någonting!!  vill ha en sööt lite hund och gosa med! jag är besatt av hundar och vill ha en liten söt vovve <3
jag villa ha en kort hårig chiwawa! jag har alltid sakt att dom är fula men nu är jag kär! vill ha en vit eller en brun! <3 och den ska heta Bert ! ne jag skoja den ska heta King :D queen och king 4-ever eller så ska den heta prins gud va gullig! :)
aja kolla min bisatt het på fb och sen kolla in så söta hundar som jag hittade på blocket! ♥
vita hundar! :
(den vita är as sööt)
bruna hundar:
den här hunden är jag kär i!! <3
så fin hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0