äntligen dags att sova!

Äntligen sov dags! Är så trött efter en skoldag! Ska bara kamma håret eftersom jag precis tvättat det och jag plattar typ inte håret längre, hinner inte och får lite volym så jag har naturligt(våg, lockigt) men för att mina lockar ska bli bra måste jag kamma håret dagen innan när de är blött! ;)
Lite ointressant så där...

Nä men imorgon tänkte jag sätta igång med ett inlägg om skönhetstävlingar igen, vi har fått mycket frågor, och klagomål om skönhetstävlingar som är lite av mitt och queens intresse så imorgon blir det en lite fakta för dom som tycker det är värt att läsa ;)

så länge säger jag bara god natt och vi ses imorgon! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0