bästa barnvakten!

Hejj göllisar ;)
Gillade dansen idag vår danslärare var inte i skolan idag så vi hade någon typ av vikarie, lite kul med dans variationer ibland!
Efter skolan satt jag barnvakt åt pojkarna, alltså när jag hämtade Linus från dagis och vi kom hem så gick deras tjuvalram igång!(de hade glömt stänga av de) fick ringa deras mamma hur man stängde av det och sen ringde nån polis eller så och så var jag tvungen och säga en kod och grejer xD Men annars gick det bra!
Nästa lördag kommer jag nog göra ett extra pass ;) ¨
yeye snälla små pojkar är dom iaf!
Now ska jag typ byta till mjukiskläder,stretcha sen duscha, tvätta bort allt smink, och måla naglarna! (i en skit ful färg köper nya sen <3)

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Har varit en riktigt tröttsam vecka, med rektor bråk och skit!
Ska bli sweet med helg! Taggad på söndag då är det träning igen!, ååh önska jag hade träningar minst 2 gånger i veckan iaf! längtar tills jag flyttas upp till tävling <3

checka utsikten....bara tack. 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0