Bästa helgen!

Hejj! Sötnosar ;)
Har haft en skit bra helg faktist! Har varit med Jonna,Alona, Fanny och Queen <3
Vi gjorde laserdone (eller vad det hette) jag,fanny och Alona hade aldrig gjort det förut!
Men det var skit kul! Fast jag kom sist med poängen hela tiden ;) <3
Sen var vi hemma hos Jonna och gjorde marängtårta och grillade utomhus! super duper mysigt ;)
Och sen hoppade vi i jonnas bubbelpool och satt där ett bra tag! :P
Vi kollade sen film ett tag och la oss ganska tidigt vi va så trötta!
Nu är jag iaf hemma pluggar lite franska sen för hoppningsvis om jag hinner ska jag ta en dusch och fixa mig och byta om för min cheerleading träning :D
så ni får ha en trevlig söndag kväll! bloggar mer sen
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0