Fästingbettet som kommer bo på mitt knä 4-ever!

Hejj glada(och arga) läsare <3 Som vanligt är det tråkigt i skolan! längtar redan till helgen! ;)
Då har jag lite grejer på gång :D
Sen sitter jag självklart på golvet och stretchar som vanligt! Jag tar igen lite från helgen har haft så ont att jag inte kunnat stretcha känner mig redan lite stel! :O har btw fått tillbaka mitt fästing bett som kommer och går om åren -.-
Man kan typ få ont i lederna av det sen, men jag kommer ändå inte känna nån skillnad har redan ont lite då och då:P
Har funderat på att skaffa en stretching blogg skriver för mycket om det på vaarfoor tycker jag, Queen har ju en egen mode blogg då borde jag ha en stretching tips blogg?? :P
Har inget kul att uppdatera med, men jag lovar att det blir bättre i jul för det kommer hända lite mer, hösten är den mest tråkigaste månad om året blir så deppig!! ;@


Snart är terminen över... står ut ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0