Helt slut!

Hej! Ligger i sängen och kan typ inte röra mig! är så trött orkar inte ge mina kaniner mat! orkar inte gå upp och dricka vatten orkar inte göra mina läxor!
Har suttit barnvakt idag gick bra! Ni ska veta att jag har blivit grym i köket xD haha lagar mat på rekordtid(den blir faktist bra!) och plockar undan ännu snabbare! ;) Sen efter körde jag bandy/is hockey utomhus med Tim han ändrade reglerna såklart så att han skulle vinna xD
Är iaf dö trött nu! Har ingen engergi!
Imorgon är det klassfoto! Panik vet inte vad jag ska ha på mig! hur jag ska sminka mig! eller hur jag ska fixa håret!
får komma på något snabbt för snart somnar jag ;)



förra året i 7.an :) ååh önska jag hann färga mitt hår ljusare till imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0