hemma now!

Halloie ;)
Kommit hem från träningen nu, och först kan jag säga att guuud vad sickla gymnastik hall är stor!
alla redskap där är fräsha också! Det finns special trampoliner som sitter i golvet, man hoppar hur högt som helst ;)
jag blev lika chockad när vi stretchade två och två och då står man mot en vägg och så drar man upp benen som ska ändp upp till huvudet och sånt och jag stretchar varje kväll ju, men jag visste ALDRIG att jag var så vig!
Tränaren fick komma och hjälpa till för att jag ens skulle känna något xD Benet står fan rätt upp brevid huvudet och jag känner INGET typ?  
Men vi övade flickisar, övade på trampolin, byggde(för enkelt bygg :P)
och lite annat! Det var ganska kul och jag lärde känna några lite grann ;)
Hittade ingen bra bild? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0