HHAHAHHAHA JAG DÖR!!!!

hejj igår sov jag hemma hos aisha ( en klasskompis ) de va as kul för vi typ flummade fett länge och så men sen så satt jag ,aisha och meron uppe och kollade på youtube och vi typ dog av garv för vi såg typ världens skönaste vidio på någon kändis typ som snuskade sig på sin konsert ... ( meon visa!! ) hahahaha men aa sen efter de så visade meron en annnan skit rolig vidio som jag kommer visa sen :) hahahahaha aa men idag så vet jag inte vad ska göra jag kanske ska vara med emma en gammal klass kompis eftersom det va typ 100 år sedan :P
måste ta igen alla som jag inte har varit med på hela sommarlovet ! aa men nu orkar inte jag blogga med ska sola kanske och sen vill jag sova eftersom meron och aisha väkte mig och alona när vi sov som skönast!! aja ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0