höstdesign

Hejj! Som ni kanske sett så har queen fixat höstdesign:) tycker den blev riktigt snygg!
(om ni undrar varför queen altid fixar dom så är det för att jag är usel på sånt ;) sköter kodmallar och sånt med fb knappar osv)
Just nu funderar jag på vad jag ska göra?? 
  
 
1 kolla om miss universe 2011 har kommit
2 kolla film
3 kolla toddlers and tiaras
4 stretcha
5 spela sims 3
6 surfa på youtube

hmm vad ska jag ta??
tror jag vet nu! Först stretcha sen tvätta av smink och sånt och sen spela sims 3 ;D
Kommer lägga mig ganska tidigt i kväll ska vara extra barnvakt imorgon från 9.00 - 15.00! ganska länge ja!                                                                                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0