Hur kommer man klara det?

Hejj! Blä och tråk i skolan såklart! Nu kommer alla läxor och pluggande -.-
Fast tycker ändå vi haft ganska tur med att slippa läxor på två veckor vissa skolor fick ju läxor typ första skoldagen! :O 
Men ändå! Jag måste ha sol i mitt liv utan den blir mitt liv en svartvit bild! 
Sitter här och tänker lite extra just nu: Förstår inte hur jag kommer orka med två år till i grundskolan och sen gymnasie!? Highschool resan är det ända pluset med skolan typ?  Bara bita ihop och göra färdigt hela skiten typ!                                  

Jag saknar friheten sjukt mycket! :( <3





              
               Allt livet går ut på är att slita hela sin barndom och tonår i skolan för att sen kunna hitta ett jobb        
               som man ska kunna slita med i resten av livet tills man inte orkar mer?
               Gillar den här meningen i harry potter part 2: Man ska inte tycka synd om dom döda, man ska tycka 
               synd om de som lever! (något i den stilen) 


       


              hahaha ursäkta det depprimerande inlägget! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0