J-a-g ä-r e-n -r-o-b-o-t!!!!

Hejj! Idag fyllde Isolde 10 år! Gick upp rätt tidigt(enligt mig) vid ungefär 9 :( Tilde kom in och väckte mig, och det räcker inte med: Jaa men jag kommer SNART!
Nej Tilde vill att man ska komma: NU! typ hoppa ur sängen och le som en onaturlig idiot! 
Men nää Tilde jag är ingen sjuk disney figur som vaknar 6 på morgonen och går runt och sjunger bäbävita lamm och dansar tiptop dansen!
Sen åkte mamma och Isolde till grönan ville inte följa med, inte så kul utan kompisar på grönan!
Dessutom kunde jag typ inte gå! Jag har sjukt med träningsvärk!
Känner mig stel som en robot Aisan(ett nytt talesätt)
Men nu börjar det gå över! Jag har iaf varit och tränat mina små sötnosar elit hopparna  med deras nya turkosa koppel<3 haha dom hoppar bra, fast man måste muta dom 24/7 :P (bortskämda)
Imorgon ska jag träffa dom två pojkarna jag ska vara barnvakt till i framtiden, trevligt trevlig ;)

och nuu ska jag spela Harry potter part 2 spelet på playstation3! spelet jag ville ha men som isolde fick! *snyft
det ser seriöst ut som filmen! helt äkta levande människor typ ;)

Tycker dom här bilderna blev riktigt snygga, från i fredags :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0