Jag har ett jobb! nana

Hejj söta människor!
Idag var jag på en sorts jobbintervju ;) Och jag fick jobbet :P Haha ska hämta en av pojkarna från dagis, och sen kommer den andra hem med skoltaxi, och då ska jag vakta dom till deras föräldrar kommer hem :P 

Jag har suttit och spelat harry potter under kvällen(jag vill inte växa upp okej!?) haha det är skit kul, händerna gör ont för att jag suttit och trollat i tusen år! Jag är grym också har kommit as långt på en dag bara ;D
Rekomenderar det spelet om man gillar bra grafik och sitta och skjuta med trollstaven i timmar! :P

yeye nu ska jag försöka göra mig i ordning att sova....ushh vad jag hatar skolan längtar tills grundskolan är över, då kan man väll försöka leva lite?, vill ju byta skola också men orkar inte -.-(tråkig avslutning på inlägget xD)


Kärlek till spelet <3                                                                     Haha det där är typ jag  xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0