Krympt i duschen

Hej göllisar!  har värsta uttbråtten på mina kanin idioter! Dom springer runt i mitt rum som galningar! först tar dom sats vid mattan sen springer dom sitt snabbaste mot golvet(som dom halkar på) så dom åker i i väggen? -.- sen biter dom på allt! vet inte hur många gånger jag fått skälla på dom just nu! Har iaf tränat dom med hoppningen! går bättre med lavender hon kan hoppa riktigt högt! Luna hon är bara otrolig klumpig och envis!
blir nog tyvär bara lavender som kommer bli en liten elit hoppare!
Eller vi får väll se men aa! ;)
vi hade iaf skolfoto idag och vet ni vad för första gången i mitt liv fick jag sitta ner på fotot? kuuul nu har jag stått högst upp, i mitten och längst ner ;) Jag har typ krympt i duscen xD <3
vi seees!

                                                   lata och envisa Luna som älskar att pissa i min säng! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0