Längtar Längtar Längtar!!!

Hajj pa daj! <3
Igår var jag hos Queenie vi pluggade Matte två sidor(bäst vi är) sen så byggde vi fast vi bara var två!
haha det var skit kul ;) <3
Idag var vi på nån vetenskaps grej i stan, det var utomhus och då var det massa vetenskaps expriment som man kunde testa! Det var kul ett tag sen regnade det och blev iskallt! Haha fast då hittade jag och några en byggnad man kunde gå in i ,där satt vi och snackade tills vi skulle åka hem! :P 

Men helgen på söndag ska jag träffa två små pojkar, jag ska sitta barnvakt åt några gånger i veckan ;) (Queen vet att vi skulle vara barnvakter tillsammans men det går inte! =( )
Sen nästa söndag börjar ÄNTLIGEN min cheerleading! Jag har väntat så länge! <3


Ser ni Queen lyfta mig så där igår!
Inte lätt ska ni veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0