Man kan väll lika gärna börja snart?

Hej. Onödigt att berätta vad vi gjort i skolan det är ändå tråkigt! ;P
Jag satt och kika lite på internet på olika vinterskor och sånt, man kan ju lika gärna börja snart typ??
Jag fryser redan ihjäl ska ni veta ;)
Har bestämt att iår blir det för hoppningsvis uggs! Äkta ska det vara annars får det vara! 
Så långt har jag kommit i vinter checkandet!
Nä ush snart är det vinter inte gilla inte gilla INTE gilla!!!!
Mina händer och fötter blir alltid extra kalla! Jag har typ dåligblodcirkulation så blir lätt kall! :'( 
hmm för första gången på länge har jag tid över till annat på en vardagskväll förutom läxor som jag inte orkar göra mer av....den lilla tid jag har över nu kommer gå åt till ....stretching! Jag kan ju sitta vid datorn samtidigt eller plugga smart va! :D
 

Tycker det är helt SJUKT hur tiden kan gå så snabbt jag minns båda minnena när bilderna togs!
Kom att tänka på det här man uppskattar inte tiden man lever i men efter några år saknar man tiden man inte
uppskattade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0