ny mobil :)

heej sitter i soffan och kollar på mtv the short list :) de är as roligt typ dog av garv Kristen (bella i twihligt ) gör bort sig totalt hon tappar mtv priset på galan hahahhahahahaa skit kul asså!
sen så gick justin bieber in i en glas dörr hahahahahah asså jag döööööööööör!!!!
asså och de roligaste va när typ lindsay lohan typ ramlar 2 gånger på samma gång hahha och in i en kaktus och den andra gången typ under en trappa AHAHAHAHHAA ASGARV!!
aa juste höll på att glömma att miley cyrus dansade värsta dansen mot en typ 44 årig man som va gay hahahahahahaha FAIL XD
aa men slut på roliga och tbx till värkligheten jag har fått en ny mobil ;) eller ny o ny men den är typ oanvänd men gammal hahaha visar bild sen aja nu orkar inte jag blogga mer men här kommer några bilder :) ses :*
as garv aa de va alla dom bilderna men här kommer en bild på mig och min ''nya'' mobil -.-
aja ses imorgon puss o hej lever pastej XD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0