people tidningen!

Tjena! <3 Sitter och äter morott och gurka med tacomix dipp! ;) 
Idag efter skolan gick jag, Queen och Fanny med Matilda till sickla för hon skulle klippa sig! så vi satt och kollade i en modetidning i 1 timme typ och pratade! och när matilda var färdig var hennes hår hur fint som helst!! :D 
Efter gick fanny hem och vi gick och fikade eller aa queen fikade xD Sen kollade vi i affärer och matilda gick också hem sen så jag och Queen gick runt och kollade i affärer och pratade i hundra miljarder år :P  haha! 
Har faktist lust att köpa ett par höstskor med högklackat, men känns onödigt för jag ska ha uggs snart typ, fast ändå hatar jag mina nuvarande skor! inte min stil!! 

jaja jag vill prenumenera på people tidningen! har alltid velat det! men då skickas den från usa typ? 
People magasine skriver om allt!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0