sitter i skolan :P

heej sitter i skolan brevid fv, clarissa, hanna :) ( pluggisarna måste leka smart :P ) hahaha hällsningar från fv jag kommer inte in på min schoolsoft!! :)
fattar inte varför det heter schoolsoft den borde fan heta schoolstress!! :P
aa men nu ska jag skriva klart eller :P hahaa
ses eller jag vill blogga lite mer :P
igår va jag i skolan såklart och sen efter skolan så va jag bara hemma och pluggade jag kämpade med en text i so och sen när jag visade den till min kompis ( clarissa.. ) och då sa hon att man ska skriva en och en halv bajs sidor  så nu måste jag skriva om hela texten ! KUL VAA!!! ... nee men så idag så ska jag bara plugga :)
aja nu går vi tbx till igår :) igår så träffade jag även imen och amira :P vi typ satt och kollade på fett skumma saker ( eftersom jag va med dom så är de inte så konstigt :P ) aja men sen så gjorde vi inte så mycket mer :) aa joo vi spelade fotboll :) aja nu ska jag lämna tbx datorn ses :) prutt och bajs

hahahha älskar den här bilden snacka om fail!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0