Skola!

heej som jag sa så skulle jag lägga ut bilder så här är två bilder..

Kommentarer
Postat av: dåld

hej , jag brukar läsa er blogg ganska ofta och jag undrar en sak! jag tycker att ni visar för lite personlighet! scotti brukar oftast visa på foton men fv du brukar alltid vara ganska dåld! varför? men enklare ord fv du värkar as tråkig! vill gärna ha svar tbx.

2011-09-23 @ 19:27:52
Postat av: Fv

hej, säger först anledningen till varför jag är "dålid" och det är för att min dator är otroligt seg så jag orkar inte lägga ner 20 minuter på ett inlägg, självklart kommer jag nu i framtiden kanske försöka visa mer av min personlighet genom bilder på mig själv.

Jag är ingen tråkig person du känner ju inte mig?

Du läser ju bara mina ord jag skriver genom en blogg du har ju aldrig varit med mig och scotti, vi två är sociala, skrattiga och slutar aldrig prata så ingen av oss är tråkiga någonstans.

2011-09-23 @ 21:19:40
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0