-.-

Hejj! Ska sova snart måste vara helt redo inför No prov imorn, får se hur det går, har iaf förutom pluggat tränat lite, ska ut och springa imorn, sen öva gymnastik och styrketräna jag står på händerna mot väg och kör "axel"hävningar ;) haha det är bra träning för axlar och armar och om jag ska orka få över hela min tunga kropp i en flickis på marken behöver jag mer muskler, dom kommer komma till bra användning i lite annat också ;)

Är skit sur också haha! Tänkte direkt när jag kom hem idag anmäla mig till den där tävlingen, men kommer inte till själva informations sidan så jag gissar att dom stängt den för att dom har hittat en deltagare, eller jag vet inte?? Ska ändå skicka in =) hihi
Vi ses ska sova nu <3

//Felicia

Bjuder på en bild där man verkligen "inte" ser trött ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0