Helt SLUT!

hej, vaknade ju klockan 5 för att plugga och fixa mig! jag pluggade in min text om jehovas vittnen men gissa vad... DET VAR INGEN REDOVISNING! jo efter det så ska ju såklart en av de mest jobbigaste lärarna tvinga oss att gå till en gruva! det var äkligt, stinkit och det fanns ingen tekning! RIP
vi fick till och med sluta senare bara för att de skulle vara tråkiga med sin javla power point man ba SERIÖÖÖST!
aja efter de så skulle jag ha matte! jag höll på att somna! jag seriöst dog ! Pinsamt när min lärare kolla på mig!-.-
+ att nu när jag badade så hade jag på min klocka så hade jag glömt bort att jag hade på mig den.. JÄVLA MONGO JAG ÄRRR! aja vi ses puss
(det blev inga skador med min klocka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0