VIP ;P

Hej! Idag är det söndag yeey -.- kan väll mest se fram emot träningen ikväll, borde göra massa grejer just nu, typ duscha, fixa grejer inför veckan, kanske städa färdigt mitt rum som jag INTE gjorde igår, plugga(hell no!)
Nä men ist ligger jag i sängen och spelar på iPhone hihi! ;P
Men jag har faktist styrketränat och stretchat idag! (stolt?)
Jag måste vara redo till tryouten som är om 3 veckor!!
Och om två veckor är det grönan som gäller =) och jag är VIP för Vi blev bjudna av min farfar(orkar inte förklara hela skiten) såå jag åker gratis hela dagen och innan grönan öppnar kommer jag vara där och åka! fatta ingen kö :D nice va ;)
Men vi seees<3
//Felicia

Tuggummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0