100 % slutkörda

Hej! ska snart duscha och sen gå och sova är extremt trött! Det blev nog lite för mycket idag. Jag kom till hallen gäspande, ont i leder och benet. Alla andra i laget var också rätt trötta tror jag, vi har tränat väldigt hårt dom senaste två veckorna och vi skulle bygga hela träningen, och det gick bara inte bra!
Alla i laget gav upp lite efter ett tag och vi fick "tomma ansikten"
Så imorgon när vi är utvilade och på bättre humör kommer det säkert gå bättre, jag vet att jag behöver vila i alla fall! (:
Annars var det en treeevligt kväll igår med Queenie ;) Vi satt typ i två timmar och gjorde varandra på sims, och det blev rätt likt faktiskt :P
vi fotade kan ju försöka få tag på en bild.    

Bygg är nog den svåraste "grenen" inom cheer, speciellt när man börjar göra mer avancerat....gaah jag behöver skaffa min cheer blogg nu!!       

                                                                                                                            
                               

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0