Ahhh äntligen!!!

Hej! omg är super glad! Skulle ta ut posten och såg att....The hunger games bluray DVDn kommit!!! Jag fick värsta adrenalin kicken, ingen var hemma så kunde inte hålla mig typ haha sprang runt i hela huset och typ skrek: Aaah! i 10 minuter. Hehe sen kom jag på att trädgårdsdörren och balkongdörren var öppen.... 
Gud nu ska jag sitta och kolla 3 timmars bakom kulisser, hur filmen gjorts, intervjuer och massa annat! hahah man kanske undrar varför jag ser det än själva filmen ;) Nä men jag har sett filmen hundra gången innan och jag tycker det är intressant att veta hur filmer görs, det är så häftigt att veta hur viktigt varje detalj är. Tex i Harry potter part 2 berättade dom att de jobbat med att göra fejk stener i typ 2 månader?!
Hur som helst är skit glad för jag trodde att filmen skulle komma på lördagen för det är då filmen släpps men det kanske bara är så i Usa? (: haha  

annars då? Gör en kort sammanfattning av träningen, vi byggde först en timme typ sen efter körde vi gymnastik och jag satte äntligen rondat flickis på airtracken utan pass (:
Vi sees!

Wieee! tröttnar seriöst aldrig på den här film serien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0