båtkrock!

Hej, har inte bloggat för att jag varit hos mormor under dom två senaste dagarna, och jag orkar inte sitta vid datorn hos mormor och min blogg.se app funkar fortfarande inte för mig...
I lördags var jag i alla fall i stan med mormor, en liten tradition grej vi kör är att åka till gamla stan och gå runt där kolla på lite byggnader och turistar bland alla turister(det var faktsikt en kvinna som trodde jag var turist, hon började prata på engelska ;P)
Sen försöker mormor lära mig lite stads kunskap men som vanligt går all kunskap in i mitt ena öra och ut ur det andra...Ser ingen mening med att jag går i skolan haha ;) 
 Anyway vi tog en lunch mitt i gamla stan, min favorit plats i stan, Det känns så harry potter inspererat!
Efter det försökte vi hitta höstskor till mig, det slutade med att vi gått i 8 skoaffärer och varenda sko var ful (: Så ingen skor blev det inte, men det kommer väll en massa skor till affärerna snart? 
Vi tog färjan över till grönalund och skansen sidan och tog en glass på ett café. Sen när vi ska tillbaka och båten snart är framme vid slussen, är det alldeles för snabb fart när båten ska bromsa in, så den krockar mot kajen i riktigt hård fart! Som tur stod jag och mormor längst fram så vi såg att man skulle behöva hålla i sig, men ändå slog jag i min höft riktigt hårt mot en metall sak. Fast andra rammlade och några skadades och fick åka in med ambulans. Det stod i tidningen nästa dag, så det var ju inte trevligt...

Nu ska jag fixa mig lite sen måste jag i väg på träning, och jag hoppas SÅHÄR mycket att vi inte bygger för mamma var tvungen att avboka dagen jag skulle få linser i fredags så jag är fortfarande "blind" och om jag är topp kommer jag förstöra för hela min bygg grupp!  

ja det var allt från mig typ, sees!   heehee bildbriiist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0