Boring!

Hej gör ett mini inlägg! Igår var jag på Liseberg och det var ju skit kul! Jag åkte allt "läskigt" där! Balder och kanonen var en favorit sen älskade jag även den där stora frittfall dom finns där(glömt bort vad den heter) ingen ville åka deb förutom jag och Kalle och Gud vad häftigt det kändes när man stod i kön(asså in Gud va jag är cool häftig) det kändes nästan lite hunger games inspererat, man står ju i en mörk byggnad med skuggat glas och ser hur alla åker upp, man dog ju lite i början när man åkte upp sen är det värsta adrenalinet dom släpps ;) vi var på Liseberg från elva på förmiddagen till elva på kvällen, hade jag ont i fötterna? Eh jaa!
Haha nu har jag sjukt tråkigt vill bara hem! Ja vill hem imorgon för att jag vill kunna vila en dag innan träning orka liksom åka måndag i sex timmar sen släppas av och träna i tre timmar...nä jag vill faktist kunna prestera bra dom två kommande veckorna då det är en amerikansk kille som ska komma hit och träna volter,bygg och hopp med oss dessutom ge rekommendationer om vi ska få en tävlingsplats eller bli reserv, då kan jag ju inte komma trött?
Haha vilket miniinlägg det blev ;) vi ses bjuder inte på någon bild :( sorry
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0