En dag närmare fredag!

Hej! idag var det skola som gällde, aldrig kul att gå upp tidigt. Det är ändå bara torsdag kvar och sen är det fredag :D Jag har en super grym helg framför mig, så jag har knappt något tålamod kvar vill ha fredag nu! haha först får jag gå från skolan typ 12.30  för jag ska till hallen och ha koreografi och lära vårt program, och det är amerikanska koreografer där så det ska bli spännande. Sen efter det tar jag nog en liten sväng till min gamla skola för att visa våran gamla skolprojekt film som jag och massa i klassen gjorde i
7.an ;) haha den glömdes bort lite i ett par år sen när jag var sjuk hittade jag den och fick värsta rycket att göra färdigt filmen ;P
Den är vääärsta dramafilmen med blod och dramatisk musik
haha jag tror seriöst jag var den sämsta "skådespelaren" i filmen ;) Sjukt kul att göra den iallafall och ska bli kul att kolla den med alla andra sen, för vi var ju så söööta (;

Vi sees ;P //Felicia

haha jag var bara tvungen att lägga ut lite små bild kollage från vår lilla film! Bäst kvalitet är det ju också....
 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-08-29 @ 23:44:50
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Ronja

HAHAHAH fan va smååå vi va, måste se filmen :D <3

2012-08-31 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0