Snygg benbula ;)


Hej! länge sen jag blogga va? (: Haha bara jag som bloggar här nu för tiden :P Men jag kommer väll så småningom gå vidare med min cheer blogg så fort jag lyckats med en blogg design....
Första skoldagen igår var sämst! Ush blev bara deppig av att behöva gå in i mitt basrum, men vi var där i 2 timmar sen sluta vi, och nu är vi lediga till på torsdag med lite tråkiga uppgifter och så där men rätt skönt att vara ledig två extra dagar ;)
Gäller bara att stå ut ett år till sen är det BYE BYE Sweden (:
Idag hade jag i alla fall utvecklingssamtal(också anledning till att vi är lediga nu) sen var jag i sickla ett tag med mamma, kom hem och gjorde mig i ordning. Åkte sen till forum och mötte Lisa och gick tillsammans till träning(som alltså var i i nacka hallen)
Gick rätt bra typ, vi byggde nästan hela träningen, det funkar bra med linser nu för balansen känns bättre. Men ändå lyckades jag rammla rätt många gånger...Ni ska se mitt smalben det är en stor bula där, samma på armen fast en mindre ;) Sen gjorde jag tyvär illa mitt knä ganska rejält när jag gjorde någon konstig twist i luften, och den gick liksom ur led när jag var liten så det kändes inte så bra! Men hade det varit något allvarligt hade jag väl inte kunnat fortsätta efter jag gjorde illa knät

Men vi sees! ska kolla dance moms och göra färdigt mitt pärlarmband! haha blev sugen på det när lisa höll på att sätta pärlor på sin iphone sladd ;P 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0