magisk? (:

Hej på er! Jag är faktiskt på väldigt bra humör, jag vet att jag borde sluta blogga om cheerleading här och kanske försöka fixa till min nya cheer blogg som inte har någon header eller design över huvud taget ;) Men min kära Queen lovade att fixa en header till mig bara det att det var ett tag sen hon sa det så jag fundera på att bara göra en för tillfället? (: Bloggar lite om träningen här i alla fall!
Träningen gick riktigt bra, den amerikanske tränaren är helt....otrolig! Kan inte uttrycka mig med något annat ord. Det är som att han är magisk eller något? Men om man tänker logiskt är han bara väldigt effektiv. Jag kan rondat flickis på tumblingen med en enkel pass nu tack vare honom! En tjej i mitt lag lärde sig rondat flickis helt på airtracken idag. Jag kan faktsikt sätta en rondat flickis vilken dag som helst säkert, man måste bara få bort den där spärren som gör att man inte vågar själv!
Jag hoppas det går lika bra imorgon (:
Och mitt handledsskydd funkade super bra. Men såklart började min andra handled gnälla lite så jag får skaffa ett till den högra så blir den också nöjd! ;P 



kom och tänka på att jag snackar om typ rondat flickisar som om det vore något alla vet vad det är så här är en helt random video av en rondat flickis, så nu vet ni vad jag lär mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0