Orkar inte!!

Bara jag som verkligen inte orkar gå till skolan? haha antadligen inte ;)
Nä men är verkligen skoltrött! bara tanken på skola får hela mitt huvud att spränga inombords.
Meeen tiden går alltid så otroligt fort att jag snart står i sommarklännig en sommarkväll och lämnar grundskolan 4 ever! <3
haha ;)
Var hur som helst ledig idag, det var ju rätt nice! Att få sova ut och äta frukost framför tv.n,plugga var ju mindre kul men det är skönar hemma än i skolan. Och det var ändå lika bra att vi var lediga idag kunde inte somna på jätte länge för jag var så blåslagen från igår på träningen, mitt ena ben är fortfarande svullet haha :P Undrar hur svullet det blir på träningen imorgon? (: taggad? såklart! ;D


bild briiist!!! som vanligt...(: + en random min på mig på köpet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0