Taggish imorgon!!

Hej! Lite dåligt uppdatering från min sida, men bättre än queens ;) haha men det är nog bara jag som bloggar här från och med nu, Queen kanske slänger in ett inlägg någon gång?
Har haft en bra helg hur som helst
Åkte hem först efter skolan sen messade jag lite med Queen så vi bestämmde att jag skulle åka till my old school och möta henne och några andra kompisar. Så efter jag ätit tog bussen tillbaka till sickla och hängde lite i deras "chillrum" med Queen,Aisan,Katja,Ronja,Meron och Matilda.
Haha kände mig som världens no lifer som hänger i min gamla skola en fredag eftermiddag till typ klockan halv 5 ;) 
Men det var ändå kul, eftersom alla där är så positivt störda...(: 
Sen drog jag och Queenah till sickla panduro för att köpa grejer till att göra ett iphone skal till mig :D Sen fikade vi och bestämmde att jag skulle sova hos henne, men vi var tvungna att åka hem till mig först och hämta linsvätska och sånt. Efter åkte vi till hennes mormor och åt och queen fixa mitt skal. Seeeen ringer Aisan och lyckas övertala oss att åka till Hagsätra för hon var själv där med sin syrra, orkade först inte för det var ganska sent och jag avskyr att åka tunnelbana...speciellt på kvällen !
Men det var ändå värt besväret, katja var också hos Aisan och vi hade en trevligt kväll ;)
haha det var väl min helg typ, gjorde inte så mycket när jag var hemma sen, har haft lite ont i halsen så har väl fått ta det lite lugnt(vilket går dåligt om man heter Felicia och det ständigt kliar i benen för att man vill röra på sig konstant...) 
Skulle träffat en massa idag, men tyväääär fick jag icke, för jag hade lite skol stuff att göra -.- 

Jajaa långt inlägg, tråkigt också! Imorgon ska jag iallafall på något sorts möte angående high school i Usa! Me like :P 
haha vi ses 
tar som vanligt inga bilder när jag är med kompisar eller så, men här är några riktigt gammla bilder av mig och mina galningar som jag var med i helgen:D
 



 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0