Too much!

Hej! sitter i soffan och har precis typ frossat i lunch och skrivit färdigt min cheeruppgift. Snart ska jag ta bussen till hallen igen och träna 3 och en halv timme...Jag känner mig helt förstörd efter min och lisas privat träning, det var skit bra träning! Det hjälpte mig verkligen men att köra en massa rondat flickisar på raken tar verkligen ens energi, och jag hade ätit för mycket fruskot så jag mådde lite illa ett par gånger, tänkte inte att hela magen skakas om när man voltar (:
annars super bra träning! Sen stannande jag och Lisa kvar och typ drog lite toppstretch, och hoppade trampolin och snacka
Sen hann jag åka hem(och hade glömt nycklar och ingen var hemma så fick gå till mormor sen köpa lunch och hem) Har varit hemma nu kanske 45 minuter och snart måste jag tillbaka till hallen igen!
Hela ena benet protosterar till att jag går, det slutar alltid göra ont under träningen men sen när man inte tänker på det kommer den där irriterande lilla smärtan fram... -.-
aja kan blogga lite mer sen, Queen sov ju hos mig igår (: Synd att vi inte hann göra något sen för jag var ju tvungen att åka och träna

Här är min scorp den är snart rak! wiee
(vet är helt röd i ansiktet men vi hade kört 1000 flickisar på raken så vi var lagom trötta...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0