Tråk inlägg!

Hej, nu gör jag ännu ett tråkigt inlägg eftersom först idag var jag skit glad att vi äntligen skulle hem från tråkiga Göteborg där jag är omringad av vuxna och småbarn! Men nej klart vi inte ska hem idag! Mamma,Daniel och byrackorna har det så trevligt att dom vill stanna en dag till! Allt jag ber om är att få åka hem, istället måste jag sova en natt till här i det dödstråkiga stället, dessutom kommer jag vara så sjukt trött imorgon och sen ska jag träna? Dom ska vara glada att jag ens satte mig i samma bil som dom i 6 timmar! Herregud jag kan just nu springa här ifrån hatar att vara här! 6 småbarn 2 hundar 6 vuxna 1 katt döda mig snälla!!haha förlåt för mina tråkiga inlägg men jag gör verkligen inget att göra just nu! Vi ses blir ingen bild nu heller :(
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0