Tråkigt i Göteborg!

Hej! Nu är jag i Göteborg, var rätt glad att vi äntligen skulle lämna småland. Super fint där med guuud så tråkigt ville bara ta bilen hem till Stockholm! Sen i alla fall kom vi till Göteborg och precis som i småland är det så fint här! Huset har stora fönster med utsikt över stort hav och öar, men det är så.....tråååkigt! Bara massa småbarn överallt 6 stycken totalt och vuxna! Tänk om jag fått ta med en kompis det hade varit SÅHÄR mycket roligare...Nu sitter jag i en soffa och kollar dance moms(vi bor förresten hos några släktingar/kompisar eller vad man ska säga, det är liksom lite blandat med folk ;P) Imorgon blir det Liseberg, det är väl kul men som sagt hade varit kul med en kompis istället för en massa vuxna att umgås med
Tror det är första gången jag har värsta hemma längtan! Vill sova i min säng, har riktig internet, vara med kompisar,kunna röra mig i ett stort hus, tillbaka till träning och inte se en enda bondgård till! hehe (:
Har nog varit världens segaste vecka i mitt liv!
aja det roliga har väll varit att jag tillbringat mycket tid framför OS ;) Gymnastiken är ju bäst att kolla på! Ska bli sjukt kul när rytmisk gymnastik börjar, annars har jag följt lite andra sporter, jag hoppas på guld i något för Sverige!

Men här är  några bilder från småland

(huset brevid hade en sjukt underbar hund som kom in till oss varje dag! <3)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0