Varför ska tråkiga dagar gå så långsamt?

Hej! haha bloggar verkligen när jag känner för det nu för tiden ;) Men jag vet inte hur länge jag stannar här för snart(och jag undrar hur länge den här snart kommer vara) börjar jag blogga på min cheerblogg eftersom jag vet att vissa tycker det är kul att läsa om cheer medans andra hellre läser om något annat (: Så eftersom jag hellre bloggar mer om cheer för att: that's my life :P Så känns det som sagt roligare med en cheerblogg så slipper jag få dåligt samvete varje gång jag skriver om cheer för jag vet att vissa tycker det är tråkigt! Jag kanske ändå bloggar lite här trots cheerbloggen i framtiden, vi får se helt enkelt :)
Annars då? dom två senaste dagarna har jag varit hemma för att jag var sjuk... -.- längtar inte till imorgon gaaah vad jag kommer bli torterad av skolskit, men eftersom jag inte gjort något annat dom senaste dagarna kan jag ju blogga om....cheer! haha :D Nä men nu ska berätta något kul faktiskt. Gick på träning idag(jag mådde bättre på kvällen VÄGRAR missa en träning!) och det var föräldramöte idag, så innan det började för föräldrarna berättade våra tränare lite vad det handlade om och sånt. Och vi ska faktiskt tävla i England nästa sommar 2013! fatta vad kul :D Våra miniorer tävlade i England förra året och kom hem med ett silver (:

Har inte så mycket mer att säga än att jag önska det var fredag för då börjar äntligen koreografi lägret
sees! //Felicia


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0