Lag terapi!

Hej! Nu är jag hemma från vår lilla lag helg. Det var så sjukt kallt där! Vi var mitt ute på landet och det slutade inte snöa, elementen var inte väldigt varma så man frös ju lite ;)
Jag trodde vi skulle mest ha en mysig helg med typ film och sånt, men istället hade vi "lag terapi" som jag kallade det, haha ;) nä men vi skulle prata med de vi inte är med så ofta, typ prata i grupp vad vi vill uppnå den här säsongen och sånt...känna sig bekväm med alla i laget och sånt helt enkelt. Var väl inte så där jätte kul, "terapin" var sammanlagt ca 8-9 timmar lång, från igår och hela dagen idag.
Vi sov iaf super mysigt! Det fanns två stugor och jag sov i lillstugan med några. Och fick som tur sova i en säng, så jag slapp sova på madrass på golvet. Det var varmt och skönt i rummet tills Lisa hade lekt med värme kontrollen innan vi somna så värmen stängdes av på natten....och alla fryser ihjäl men Lisa var nöjd -.- haha!
Juste igår så åkte jag buss med en enorm madrass för jag skulle möta upp Lisa i sickla för skjuts och jag ville fan inte sova på en tunndyna på golvet!! Så jag gick på bussen med min sportväska och madrassen. Busschauffören frågade om jag skulle flytta hemifrån och sen råkade jag smälla till två kvinnor i huvudet med min madrass...hehe

Oops blev ganska långt inlägg...haha kommer ett till om Lisas roligaste citat hon sa idag! Haha guud ;)
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0