Uppvisning

Hej, Idag var det som sagt juluppvisning, skriver lite kort om det då jag inte ska blogga så mycket om cheer här, Men det gick iaf helt okej för mig, hade gärna spolat bak tiden och gjort det bättre, för jag är inte nöjd med det jag presterade idag, skämdes när jag kollade alla videos, eller första delen av uppvisningen var hela programmet en katastrof! Eller börjans bygg är riktigt bra! Alla satte byggen och sånt sen mot slutet blir det helt kaos med dansen och pyramiden! Och andra delen gick dom andra byggen bättre men jag ramlade i det första bygget -.- okej visst jag föll på slutet av första bygget men det gjorde mig missnöjd....sen missade jag ett bygg då jag tappade takten, så det gjorde mig irriterad med vad jag gjorde. I know jag är största perfektionisten, vill göra allt perfekt, både bra och dåligt ;) Men ska boosta upp mig nu i jul och sen köra gärnet inför DM i februari (: vi ses//Felicia

Lite bilder får ni allt stå ut med från idag (: (gå in på cheerperfection.blogg.se imorgon om ni vill se och läsa lite mer om min "spännande dag")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0