ÄNTLIGEN!!

heej, för typ en vecka sedan så letade jag och fv efter prao platser i typ 2 timmar! och alla sa nej! sen så slutade ju fv i klassen så då letade jag upp någon annan i våran klass som inte hade fixat prao och de va typ aisan,clara och meron... så vi bestämde att gå och kolla :) så idag gick vi för att kolla och de va då aisan hittade ett litet hörn där subway fanns :) de va fan ödet att hon hittade den och där sa dom JA!!! HAPPYY!!! aisan och hennes skumma ställen ahhahahaha XD men aja så nu är jag fett glad eftersom jag frös rumpan av mig fört och att jag har någon att praoa med nu + att dom som jobbade där va fett snälla :DDD så jippi! :D men aja vi ses senare! ska dra till min mamma och sova där ;) ses kram <3


Kommentarer
Postat av: Denise

Du kanske inte vet det här men det är faktiskt min pappa som äger Subway, om det är i forum ni menar... ;) Och vad roligt att du fick prao där, för Fanny har oxå prao där...

2012-01-23 @ 21:43:34
URL: http://thesportieone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0