Vogue!

Hejj! sitter och lyssnar på madonnas låt vogue hahah den är as bra ju! och hon sjunger typ om skönhetstävlingar typ?? hon säger beautyqueen i låten såå!! =) och jag märkte att massa ljud och sånt har toddlers och tiaras serien tagit från låten när barnen står på scenen(ni fattar icke!)

Juste ni kanske märkte att våran frågestunds video inte funkar att kolla på den blev liksom för lång, jag sa faktist till Queen att vi skulle skriva en lista istället!! :P Även fast det är roligare med video ;) Men jag tror det går att ordna annars får vi göra en lista!
Men imorn blir det kuuul för då börjar träningen igen :D Och jag ska hämta mina cheerskor innan träningen imorn också, nu kommer mina fötter bli smidiga, istället för mina klumpiga gymnastik skor, kan inte bygga med dom, ska istället ha dom som joggingskor i sommar när jag är ute och joggar på landstället <3 (fast jag avskyr att jogga haha vi får se hur det blir med det?)

Nu blir det film tror ja






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0